Samo još jedan "čisto" planinarski blog

Orlovača (Trtar) 08.08.2008

Još jedno ljetovanje u Vodicama. Ovaj puta sam se malo bolje raspitao o planinarskim destinacijama u blizini. Vodim i suprugu sa sobom i odabrao sam nešto lagano i blizu – Trtar:

Ustali smo već oko pola pet i još za mraka stigli u Rupiće do planinarske kuće “Ćićo” (moja 15, kuća). Morali smo čekati 15 minuta da se razdani da bismo vidjeli markacije. Šetnja do vrha ne traje dugo i ispočetka je uspon lagan i samo pri kraju je malo strmije:

 

Ubrzo se ugledaju vjetrenjače:

 

I planinarsko sklonište “Zlatko Prgin” (moja 16. kuća):

 

Pored starog skloništa je i nova drvena kućica u kojoj bi se moglo udobnije i prenoćiti:

 

Ubrzo smo pronašli i vrh Orlovaču:

 

O vrhu Orlovača:

HPO: 18.1 (moj 28. vrh)

Visina: 494 m

GPS: N43 45 06.4 E15 58 08.6

Nismo se odlučili ići do Krtolina jer je do njega barem sat hoda, a postalo je već i vruće. Sad smo vidjeli da je dobro što smo ustali u 5 sati. Pogled sa Trtra je super i vide se šibenski otoci, Promina i dobar dio Zagore:

 

Na kraju smo se vratili do kuće Ćićo gdje smo se sad uspjeli i poslikati:

Pogledaj i slike u albumu;

Komentiraj