Samo još jedan "čisto" planinarski blog

Crni vrh (Vilaja) i Krtolin (Trtar) 28.09.2008.

Našao sam se na trodnevnom seminaru iz informatike u Šibeniku. Popodne drugog dana seminara bilo je rezervirano za posjet NP Krka. Međutim ja sam na Krki već bio prije 2 godine na istom tom seminaru i još jednom s obitelji, pa sam odlučio slobodno popodne provesti u planinarenju. Prvo sam se odlučio za Crni vrh na Vilaji. Autom sam krenuo od Šibenika prema Trogiru (ali ne uz more). U selu Prapratnica kod neke gostionice skrenuo sam desno i nakon samo nekoliko stotina metara prestaje cesta i dalje se mora pješke. Mislim da je na oznaci pisalo nešto preko sat vremena do vrha, ali pošto sam bio sam malo sam ubrzao pa sam na vrhu bio za četrdesetak minuta. Evo me na vrhu:

O Crnom vrhu:

HPO: 18.9 (moj 35. vrh)

Visina: 739 m

GPS: N43 35 37.2 E16 10 02.2

Još sam se brže spustio dolje do sela i odlučio još obići i Krtolin na Trtaru. Već sam bio nedavno na Orlovači na kojoj nije bilo žiga pa sam ga odlučio potražiti na Krtolinu. I uspio sam:

O vrhu Krtolin:

HPO: 18.1 (moj 36. vrh)

Visina: 503 m

GPS: N43 44 21.2, E15 59 45.5

Pogledaj slike u albumu:

Komentiraj