Samo još jedan "čisto" planinarski blog

Šibenik 28.04.2010.

I ove godine je jedan moj učenik bio županijski pobjednik na natjecanju iz matematike pa smo se time plasirali na državno natjecanje koje je ovaj puta bilo u Šibeniku. Odmah sam istražio što se od planinarskih objekata može obići u blizini. Izbor je pao na poučni ekološki put “Ante Frua”. Odmah po dolasku u Šibenik nabavio sam dnevnik koji mi je donio stari šibenski planinar Ante Juras. Smjestili smo se u hotel u hotelskom naselju Solaris, a pošto mi je popodne bilo slobodno odmah sam obišao prve četiri kontrolne točke. Žigove mi je udario kolega Juras jer na tim točkama nema žigova. Početna je točka Tvrđava Sv. Ivana:

Samo par minuta hoda od nje je druga točka, također tvrđava zvana Barone na Šubićevcu:

Malo sam se spustio i prošao ispod magistrale da bih se opet uspeo na Vidikovac na Šubićevcu:

Četvrta je točka malo dalje na prijevoju između Kamenara i Jamljaka, ali cijelo vrijeme se hoda po uređenoj stazi od kamenja, tako da je snalaženje i hodanje zaista ugodno i lako:

Morao sam se vratiti u hotel na otvorenje natjecanja i večeru a drugi dan sam nastavio obilazak od Rakova Sela gdje sam se malo pomučio oko pronalaska tzv. zoološkog vrta sa pticama, ali nakon par upita u selu pronašao sam:

Pošto sam na 6. KT Orlovači i planinarskoj kući Ćićo već bio ranije ponio sam sliku kao dokaz a ovdje objavljujem i te slike kako bi obilaznica bila potpuna:

I na kraju u selu Dubrava sam potražio sokolarski centar koji je posljednja i neobavezna točka. Međutim nije mi žao što sam ga obišao jer su ptice koje sam tamo vidio zaista prelijepe, a usput sam popio i odličan sok od kadulje. Evo slika iz sokolarskog centra:

Pogledaj i slike u albumu:

Pogledaj Šibenik 2010

Komentiraj